yaseminnyasar aselimbalkizim yorulsada gunduz uykulari yok denecek kadar az malesef bende yuz ustu aktivite yapiyorum zorlaniyo cok sevmesede pek
Nesrinveasaf Berena bence biraz erken.. biraz daha bekleyelim.. benimki de sizinkiyle yasit. 10 kasim da dogdu🐧 bende bilgilenmek amacli okudum yazıyı ama bizim icin erken🙋🏻♀️
Berena Nesrinveasaf evet erken ..ne bilim biraz heves ettim sanirim inunla daha iyi vakit gecirebilmek amacli destekli oturtup oyun oynamaya calistim ama tabi cok cok erken farkındayım..ins. o gunler de gelecek..
oldugrs1 Bebeğim 3 ay 25 günlük 3 aya girdiğinden beri oturmaya çalışıyo kucağımda öne doğru toplanıyo kucağımda hafif oturtuyorum baş gelemiyorum minnoşa 😅