Oğlum doğdu doğalı çok hareketli bir bebek 3 aylıkken iki kolundan destek alıp yataktan kalkmaya çalışıyordu oturmak için çabalıyordu şimdi 4.5 aylık ve kucağımda çok rahat oturuyor Doktoru doğduğunda 10 aylık olunca yürümeye başlar bu çocuk demişti bakalım bana kalırsa da öyle olacak gibi ama bekliyorum 6 aylık olmadan emeklerse de şaşırmam hani 😁