Deletedmom324 Minikevrenim biz giyime yemege icmeye verirdik. 6 aydir uzerime hic birsey almadim. Giyilecek baya sey varmis dolabimda 😂 Kati diyetteydim bebegim icin yemek de sinirli. Ama arkadas ay sonu gelmiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Minikevrenim Deletedmom324 Allah yardımcın olsun canım hepimizin olsun inşallah yanlız degilsin umarım evin kira degildir ☺️ Bende altı aydır dogru düzgün bişey almadım üstüme öncesinde cok cok almıştım ona sayıyorum ki zaten fazla vakit bulamıyorum sık sık degiştirmeye 😂
aysegull Minikevrenim bende çok severim Doğum iznine ayrılınca evde can sıkıntısından bunlarla uğraştım hep 😊 çok ta güzel oldu hazır doğal ucuz bir de pişmesi için hazır yaptım çok iyi oldu. İşim ilk başta boşver diyordu şimdi iyi ki diyor 😅
Birgaripanne Minikevrenim Bana ve kızına harcar ama yaptıkları hep fuzuli ne yazık ki. Aileden öyle alışmış. Ben de zorlanıyorum şimdi. Dizginlemek zor oluyor.
Minikevrenim aysegull bence herzaman iyiki denilecek bişey bu yaz bol bol Allah nasip ederse yapmayı düşünyorum ama dondurum olsun isterdim😀 gözüm doymadı şuan
Icot Minikevrenim Gaziantep 😊 kasapların olduğu bir hal var taze taze keserler hayvanları ve satışa sunarlar 😊
Aysegulisaa54 Minikevrenim eşimde bende kendimize bişey almıyoruz koaför desen yok zaten ancak yetiyor yazın doğal gaz faturası olmayınca bir nebze rahatlıyor insan
YagmurKocer Zeynepyagmur Hahah ilk defa Yagmur adli biriyle yazışıyorum/karşılaşıyorm😃 memnun oldum canm. Eşimin soyadı tabi ama şimdi ben yerine geçtm 😃💕