Minikevrenim hiç bi şekilde özel olarak harcama yapmıyorum artık. Tüm kuaför işlerimi hallediyorum. Eşimde aynı şekilde kendisi hallediyor. Kişisel eşya (kıyafet, bakım ürünü vb) kendime ve eşime almıyorum çünkü zaten o kadar çok almışız ki bize çok çok uzun yıllar yeter 😁 Eve lazım olmadıkça bişey almıyoruz. Lazım olunca marketten hemen bi koşu en az miktarda alıyorum. Elektrik, suyu en az şekilde kullanıyoruz asla boşa harcamıyorum hatta doğalgazı bile evde olmayınca kısıyorum. Ama eşimle ve çocuğumla haftasonu kendimize vakit ayırıyoruz; geziyoruz, kızımın eksiklerini alıyoruz; o zaman kenarda kalan parayı da harcamış oluyoruz. Yani biriktirme diye bir şey yok malesef 😐