birfincantuzruhu anakucağında az buçuk durmaya başladı kahvaltı yaparkenn falan. Öğlen 3 e kadar bişe yiyemediğimi biliyorum😄2 ay 13 günlüğüz ama etrafa gülücük saçması herşeyi bitiryo gözümde🥰akşamları gazı olmadğı halde huzursuz ağlar ve gece 12den önce uyuduğu çook nadirdir. Gündğz uykuları da günü gününü tutmuyo 2 gğn hiç uyumadıysa 3. Günn pestili çıktığı için full uyuyo.ayakta sallamaya alıştığı hamak aldım çünkü ayağımdan indirdiğim an gözler açılıyo ama hamakta da 3 gündğr uyumuyo yine ayakta sallanmak istiyo aşı oldu onun huzursuzluğudur diye düşünmekteyim🙄