ZehraSareMom birfincantuzruhu Bizde 2 ay 11 günlüğüz gündüz uykularımız çok düzensiz iş yaparken anakucagına yatırıyorum üstten sarkan oyuncaklar dikkatini cekiyor ve ağlamıyor işim yoksa genel de kucağımda konuşuyoruz 🥰
Krbltesma Merhabalar 👋🏻 benim 2 ay 10 günlük ikizlerim var gündüz uykuları azaldı malum ikiz oldukları için oyalamakda baya zorlanıyorum şimdilik pandemiden dolayı eşim evde birlikte bakıyoruz ama 10 gün sonra işe başlıcak allah yardım etsin bütün annelere 🤲🏻
birfincantuzruhu Krbltesma aaahh kalbimmm ne tatlı ikizleerr🥰 Allah yardımcın olsun senin işin biraz daha zor 🤦♀️
birfincantuzruhu Zsnbr hiç sorma benimde 6 gün oldu kaka testi yaptırdık diyete girdim zaten süt peynir yoğurt doğduğundan beri doktorum yeme demişti şimdi sütun girdiği hic biseyi yiyemiyorum oda kalsiyum eksikliği oldu belim kollarım çok ağrıyor 🤦♀️
Zsnbr birfincantuzruhu bize hc test yapmadı çok küçük ddi anlamadm yani kakası mukuslu kusması çok fazla yüzde döküntüler var gaz sancısı ck ona bakarak alerji ddi 🤦🏻♀️ Süt yumurta yoğurt be bunların girdiği hersey yasak 🤦🏻♀️
birfincantuzruhu Zsnbr biz testte yaptırdık yumurta demedi sadece süt ve süt ürünleri dedi ilaç kullanıyoruz şuan bakalım. Bizim kaka mukuslu yeşildi ve ishali vardı yüzde döküntü kusma çok yoktu ama gazi çok fazlaydi
Ayazalpinannesi birfincantuzruhu evet canım ya bende onu düşünüyorum geceleri de uyumuyo doğru düzgün artık kaç gece nöbet tutarız kim bilir 😂
birfincantuzruhu Ayazalpinannesi inan bende kaç gündür derdine dustum aman ateşi falan olmasın da napalim mecbur onlar iyi olsunlar tek 🥰
Anec_2020 birfincantuzruhu bizde akşama kadar ayakta geziyoruz evin içinde ana kucağı oyun halısı nelerle deniyorum ama en fazla 10 15 dakika duruyor onlarda da
Zehra62 birfincantuzruhu yok canım ya ilk baş öyle sandim da neyin nesi anlamadım iyiki gece yapmıyor bunu
birfincantuzruhu Zehra62 hep aynı saatteyse gazi yok sanıyoruz ama bitmiyor gazları kolik belirtisi olabilir canım onu bi araştır sen
fatosguler41 birfincantuzruhu canımm bebeğin senin kokunu istiyo daha dünyaya adapte olamamıştır belki sakın alışır eder diye almamazlık yapma bebekşer yanlız ve savunmasız hissedeler dünyaya alışamadıkları için senn kucağında güvende hissediyo
birfincantuzruhu fatosguler41 öyle zaten mümkün olduğunca alıyorum ama süt ürünleri alerjimiz var süt ürünü olarak hiç bisey tuketemedigim için kalsiyum eksikliği oldu kollarım belim tartmıyor artık 🤦♀️😫