Biz de 2 ay 1 günlüğüz. Kızım hiç kucaktan inmek istemiyor. Sadece kucak olsa yine iyi kucakta tutunca oturmanı da istemiyor gezeceksin evin içinde sallantı istiyor gazı çok olduğu için. Bazen çok bunalıyorum ama napayım elden gelen bişey yok büyüdüklerinde kucağımıza bu kadar almayacağız… Salıncağı var max 10 dk durursa şanslıyız yemek yerken. Onun dışında elimden geldiği kadar masal anlatmaya , şarkı söylemeye çalışıyorum uyanıkken . Başka neler yaptırılır bilmiyorum önerilere açığım.