PrensesimDuru Bu uyku sorunu galiba bebeklerin yarısında var canım ara ara giriyorum bu forma kesin 1 yada 2 uykuyla ilgili post açılmış görüyorum ve inan ki herşeyi dene olmayınca olmuyor bizde aynıyız 5 aylık olduk gündüz uykularımız felaket 1 saate yakın sallıyoruz hamakta uyduğu yarım saat yada 1 saat gece de derin uykusuna geçirene kadar aklımız çıkıyor uyumuyor çığlık çığlık ağlıyor