Çok ağladığı zaman ben sırtını göğsüme dayar evde dolaşarak uyuturdum beşiğe koymak tabiki çok zor oluyo hemen uyanıp ağlıyordu bu durum eve gelen birinden korkmuştu ve çok huzursuzdu iki hafta falan devam etti hocaya götürdüm okuttum düzeldi sonra benim bebeğil ağlamaya başlayınca emmek istemiyo iyice acıkıyor ve daha çok ağlıyor azcık ağlaması kesilince mama veriyom emmeyip ağlıyosa sütünüzü sağıp verin yada mama berin biberonla kucağınızda buşekilde atlatacaksınız oluyo bazı dönemlerde bu tip ağlamalar ama çoğunluğu korktuğu için oluyor