PrensesimDuru yaninda uyumak istiyo derdi o😀ben kolikti bebegim uyutirdum kalkardi bir sure kendi senimden ninni kaydettim telefonuma telefonu yanina birskir tulavete giderxim sonralari sarilip uyumayi denedim basardim daldigi an yanindan kalktim sonra daha bi alisti yorgunluktan uyuturken uyuyakaldim sarilip uyumaya alisti, 11 aylik olduk besiginde sadece aksam uyurken yatiyor eşimle odaya girdigimiz an yanimizda yatiyo muhakkak 😀