Eylusunannesiii Çok gecmis olsun cnm..O hatayi bende yaptim emzir geçer sürekli emzir anlıyorum sütüm yok arada mama vermek istiyorum kaynanam hayir mama verme o senin gögsünün kirini bile emse doyar NASIL bir lafsa 😵diye diye çocuğum açlıktan elimde kalacaktı sap sari olmustu ve asla uyanmiyordu hareketsiz di hastaneye gittigimiz de sarılık değeri 17 olmustu 5 gün icind doktor hemen mamaya baslayin YARIN tekrar getirin eger değer de düşme olmazsa yatis yapilacak demisti eve gelir gelmez mama verdim resmen oglum kendine gelmisti 1 günde değeri 7 ye düşmüştü insani emzirmeden soguturlar yemin ederjim ya..