Eylusunannesiii canım sen dr a götürüp daha sonra emzirecektin dogum kilosunu ogun kı kilosuna bakıp sarılığa bakıp dr oyle bırsey diyecekti sen evde bekletip kaç deger de oldugunu bilmeden emzırmışsın dr a gidersin eve yollar emzir diye emzıririrain evde bekleyerek..bazı bebekler de yuksek cıkıyor hemen tedaviye baslanıyor o yuzden bol bol emzir diyenlere kızma dr kontrolu de olması lazımdı sarılık ılk basladı gunden beri gecmıs olsun inşallah tez vakitte kavusursunuz tedavi alan bebeklerde daha kolay gecıyor sanırım bızım uzayan sarılık olmustu gectı şükür 40 50 gun sürdü.