Benim kızımda sarılık geçirdi, ilk 2 gün emzirdim sandım ama gram sütüm gelmemiş. Çok bilmiş çevrem emiyorki kaka yapıyor demişti. Ben 2. Günden sonra götürdüm 17 çıktı doktor hemen mamaya başlattı 2 saatte bir mama verdim. 1 ay sürdü ama şükür geçti. Sizin bebeğinizin de sınırda ama çok yüksek değil. Bebeklerin çoğunda sarılık oluyor yani illaki üzülüyoruz ama şükür ki geçiyor. Mavi ışık çok iyi etki ediyor. Tabiki dua edicem bebeğiniz için ama siz lütfen sakin kalmaya çalışın sütünüz çekilmesin. 🙏🙏🙏