Eylusunannesiii benim bebeğimde aynıydı bizim sarılık değeri 19 u geçmişti fototerapiye aldılar bende ne ağlamıştım. Ama meğer boşa ağlamışım bebeğim sonra toparladı kendini o tedaviyi almasa işim çok zordu asla uyanmıyor yemiyordu sizin yetememenizle ilgisi yok. Çocuk gözünü bile açamıyor ki. Hiç üzülmeyin biliyorum çok zor onu hastanede bırakmak hem de çok iyi biliyorum. Ama inanın bu tedavi onları iyileştiriyor toparlıyor sağlıkla geliyorlar evlerine. Sizin bebeğinizde öyle olacak👼