ikizlerinannesi2985 yine anlattıklarında kendimi bulduğum bir post daha.. ☺️ ah canım benim, evet çok yorulmuşsundur, o kadar iyi anlıyorum ki seni.. bir süre ekstra harcama yapmayalım çok açıldık deyip de akşamına yemek sipariş ettiğim günler çok oldu, eşimle ne kadar zorlandığımıza dair dertleşirken bir anda ağlama krizlerine girmem, ardından eşimin çok afedersiniz bir p.. gibi kimsesiz hissettiğini söylemesi falan filan bu liste uzaaaar da gider.. öncelikle yavruna çok geçmiş olsun, inşallah güzel ve rahat bir iyileşme süresi geçirirsiniz, annen konusunda ise ne desen haklısın, yani çocuklarımızı elbette kimseye güvenerek yapmıyoruz ama onlar da bizim annelerimiz ya.. anne ne demek? En zor anımızda başımızı yaslayacağımız bir omuz demek değil midir yani? Ne diyebilirim bilmiyorum, ama yalnız değilsin, bu hafifletmeyecek belki ama en azından teselli olur, seni anlayan en azından biri var burada ✋