Önceden de bununla ilgili bi post açmıştım hatırlayanlar bilir belki. 1,5 ay önce kızım, 1 ay önce de oğlum taburcu oldular. Annem destek olmak için geldi yanıma. H içi yanımda kalıyor, h sonu evine bırakıyorduk. Ablamla beraber yaşıyorlar. Kayınvalidemin biraz psikolojik sorunları olduğu için ve rahat edemeyeceğim için onun bakması taraftarı değildim açıkçası ve annem de bu kaygımı biliyordu. Ama 2 hafta geçtikten sonra ben yoruldum kayınvaliden de gelsin, misafir gibi bakmasın ordan demeye başladı. Anlattım, rahat edemeyeceğimi vs. Hak verdi. Evet rahat edemezsin benim gibi olmaz tabi falan dedi ama sonrasında sürekli o da gelsin diyip durdu. Tamam dedim onu çağırıcam. Çünkü artık rahatsızlık vermeye başladı bu mevzu. Kimseye zorla baktırmak istemiyorum. Ve ciddi bir hijyen problemimiz vardı. Annemi uyardıkça alınmaya başladı falan. Kayınvalidem gelecekti ama dişlerinden rahatsızlığı olduğu için gelemedi ve ben de annemi çağırmadım. O 1 hafta kendim baktım. Burdan baya tiyolar almıştım. Aynı anda besleyemiyorum diyen ben aynı anda besleyebildim. Kendini gün içinde dinlendir bırak ev işlerini dediniz onu da yaptım 🙂 aslında çok rahat kafama göre hallettim ama canım çıktı. Bu hafta oğlumun ameliyatı ve baska doktor işleri vardı, kızım evde kalacaktı ve annemin kalmasını istedim çünkü kayınvalidem mama yapmayı bilmiyor. Bu hafta beni idare et gel dedim tamam dedi geldi. Ama hala bana, sana giderken poğaça yaparım haftaya öğlen atıştırırsınız aç bırakma kendini vs diyor. Anladım ki gelmeyecek. Burda tavsiyeler vardı, cok takılma, bırak istediği gibi beslesin vs diye. Bu sefer valla hiç ağzımı açmadım. Yeter ki birisi yükümü alsın dedim ama değişen bir şey olmadı… Demin de yarın beni erkenden bırakın eve falan demeye başladı. Tamam dedim merak etme bırakıcaz. Ama tahmin edemeyeceğiniz kadar ağrıma gitti😥 burda biri bana demişti ki ben istesem de annem bırakmıyor falan, demiştim ne güzel. Benim annem ise sağolsun aç kalmiyim diye o yokken poğaça yapıyor… benim de kızım var. Aynısı benim kızımın başına gelse ben onu bu şekilde kayınvalidesine mi bırakırım diye soruyorum, sonra aslaaa diyorum! Asla onu tek bırakmam! Pazartesi kayınvalidem gelecek… inşallah yanii bi terslik olmazsa. Normalde aram iyidir ama fazla pesimist ve şikayetçi olduğu için modumu enerjimi aşağı çekiyor. Bu hafta da geldikten sonra heralde kimseyi çağırmam diye düşünüyorum. Anneme zaten bir daha gel demeyi düşünmüyorum. Çok ağrıma gitti gerçekten… insanların annesi 7-8 ay kalıyor ikizlerde. Benim annem 1 ay bile kalamadı, 3 hafta zarla zorla😥 sizce ben mi fazla alınganım? Siz olsanız benim yerimde naparsınız? Fikir versenize bana biraz😥