ikizlerinannesi2985 Alıngan değilsin çok çok haklısın bende ikiz annesiyim doğumdan 15 gün önce annem geldi kalmaya başladı ben annemin kalmasını istedim oda ikiletmedi sağolsun 40 mız çıktıktan sonra gitti onuda ben söyledim anne artık git ömür boyu kalamazsın dünyada tek ikiz büyütecek annede ben değilim bir yerden başlamam lazım demiştim. Sende yaparsın bak benimkiler 27 aylık oldular bile. İnan bana Allah sabrını veriyor yeter ki düzenini oturt. Ben hep aynı anda yatırdım aynı anda besledim emzik verdim bunlar inanılmaz rahatlık ikisi aynı anda uyuduğu için ki hala öyleler inan bana yüküm hafifliyordu.