Meliss Tubutubu ya nasıl oluyı acaba eczaneye sormustum tanıdık bızım dedi optıpro obez olmaması ıcın bebeklerın yanı kılo aldırmaz dedi
Tubutubu Meliss nasil yani benim bebegim nasil aldi o zaman sütüm cok cok az benim ayrica anne sütüne en yakin olan mama sma
Deletedmom42 Meliss bizde hiç olmadı ben çok değiştirdim ama bünyesi nasıl bilemiyorum yine de denemekte fayda var canım çünkü içeriği temiz bir mama.
Meliss Tubutubu blmıyorum ama ınannın eczacı dedi sordum bırebır obez olmayı engellıyo bu demektır kılo yapan bır mama değil dedialmadom bende
Tubutubu Meliss yani canim sen eczaciyi dinle her bebek bi olmuyo benim bebegime aldirdi ama senin bebegine aldirmayabilir
Deletedmom42 Deletedmom42 post açsana canım belki kullanan anneler vardır burada başka. Golden Goat marka kullanan diye bir başlık aç geliyorum bende. 🤣
Heraninannesi DefneRana3881 Bebelac Gold o zaman bizde sma kullandık kilo yapmadı sarı kutu bebelac aldık memnun kaldık kilo da aldı gayet iyi şuan
Alyaadalet Bende kizim 5 gunlukken sma ya basladim masallah cok hizli kilo aldi bende şaşırdım kabiz yapinca aptamile geçtim smanin kutusunu bitirmeden aptamil kullaniyoruz 1 aydir bu ay 700 gram almış sadece sma kullanırken 1 ayda 1200 almisti keskede sma yi kullanmaya dewam etseydim ilk zamanlar kabiz oluyo bebek sonra alışıyor yapiyo kakasini aptamile geçtiğimde de kabiz oldu 10 gun yapamadi ama yine mamayi vermeye dewam ettim su an alıştı kakasini 2 gunde bir duzenli yapar oldu