fduygum Aptamil bize aldırmadı evladım tiksindi içmedi valla ölü balık gibi kokuyo kutuyu açınca eczacı önerisiyle similac a geçtik memnunuz şuanda anne sütüne en yakın mamaymış çünkü
Deletedmom324 Belisss 70 cm kilo 6730 yazmissini. Bu iyi demek degil mi? Kilolu bebek saglikli bebek degildir ki. Doktorunuz ne diyor?
Belisss Deletedmom324 doktor mamayı artır dedi boyu uzun oldgu ıcın zatıf duruyo kısa olsa dert etmıcem de
Nnur Deletedmom324 Bende hipp kullanıyorum. Ne kadar sürede tuketiyorsunuz mamayı malum çok pahalı bir mama biliyorsunuz buna bi çözüm bulabildinizmi
Deletedmom324 Nnur farmasanal sitesinden aliyorum 52 tlye. Bakabilirsiniz. Disarida 70 tl yaklasik. 3-4 gunde bitiyor 350 gr. 5 ayligiz.
Nnur Deletedmom324 cuma günü 4 aylık olucaz. Siz 350 gram mi alıyorsunuz hep. Şimdi baktım 900gr. 140. E bebek de 150
Deletedmom324 Nnur 350 gr kutusunu 52 tlye aliyorum. FARMASANAL sitesinden aliyorum. Eczanede vs ortalama 70 lira fiyatlar
Yagmurmert Belisss benim kızım 2ay 9günlük. bende mama+meme veriyorum. Kızım 2450 36hafta prematüre doğmasına rağmen 10gün önce kilosu 4800dü. Hemşire iyi dedi. Ben bebelac gold kullanıyorum. Memnunum.
Gulsahgok ummugulsum ben bugün degistirdim canım çok araştırdım bir çok insan hipp mamasını önerdi bugün aldım daha başlamadım aptamil bitmedi şuan gaz sancısı çekiyoruz 😔 krize giriyor resmen
Deletedmom42 Furkansmomy hadi ya bizimki de tam tersi çok sevdi demek ki değişiyor bebekten bebeğe. 😇
Deletedmom324 Nnur anne sutu de veriyorum ama. Siz vermiyorsaniz daha fazla gidebilir. Kac aylik bebeginiz?