aysgog bebeğim 2 aylıkken kullanmaya başladım ilk anzyl kullandım sonra paxeraya geçtim ilacın etki etmesi 1 ay sonra oldu sabırla devam etmek gerekiyor, ilk zamanlar daha da kötü hissediyorsun ilacı alırken ama 1 ay sonra her şey düzene giriyor bir de doz arttırıldığı için daha iyi oluyorsun 🙏🏻