Keskeuyusam Valla ben neler çektim kaç tane ameliyata girdim insülinler kullandım erken doğum oldu sütüm gelmedi küvezde bekledim ama lohusa depresyonu olmadı şükür. Evet çok zor bir süreç alışma evresi vs. Ama bazen biz büyütüyoruz diye de düşünüyorum sonuçta hepsi geçici ve bir can var sana muhtaç olan senden başkasına ihtiyacı olmayan. Benden daha ağır yaşayan var mıdır o süreci bilmiyorum ama ben girmeden kolay bir şekilde atlattım bin şükür
Nurtendemir Keskeuyusam depresyona girmemen senin için büyük şans. Ama İnan ki düşündüğün gibi insanın elinde değil .
Csknozge Keskeuyusam allah bebeğinizle size sağlıklı huzurlu bir ömür nasip etsin insallah inanın bende sizin gibi düşünür insanlar abartıyor ne var ki bunda derdim ama inanın öyle değil Rabbim düşmanımın basına bile vermesin öyle lanet öyle iğrenç bişey ki anlatamam..
Csknozge Haminne Herkes geçer diyo yok 40 cıksın diyo ama kimse seni anlamıyo ki annem olmasaydı yanımda daha da kötü olurdum galiba.. ilac icince hemen etki etti mi peki cabuk toparladınız mı
Haminne Csknozge inan ki tedavisiz geçmiyor. İlk 5 mg ile başladım daha kötü hissettim doktorum zamanla düzeleceğini sabretmemi söyledi gerçekten öyle oldu 2. Ayda 10 mgye geçtim biraz iyiydim 3.ayda 20 mgye geçtim çok çok iyi oldum şükürler olsun. İştahım da açıldı mutluyum huzurluyum artık
Csknozge birfincantuzruhu o kadar cok dua ediyorum ki gecmesi icin.. ne kadar berbat ne kadar sacma ne kadar flu günler suan hiç yaşamıyo gibiyim sadece öyle uyu uyan robot gibi ben hiç sinir olmuyorum keske gecse diyorum keskeee yalvarıyorum hep geçsin diye ama işte..
Gunesasel Csknozge ben 🙋🏼♀️ O kadar zor geçtiki lohusalığım çocuk doğdu meme reddiyle sezeryan oldum sanki hala karnımda kıpırdıyor gibiydi doğduğu için ağladım ağladım günlerce bakmak istemedim emzirmek ilgilenmek istemedim hep annem ilgilendi sürekli ultrason fotoğraflarına videolarına bakıyordum elim karnımda geziyordum on günlükken kovid olduk yemeden içmeden kesildim hergün ağladım hala bi tedavi almadım üstüne kolik bi bebek aşırı hemde ama o günler yaklaşık 35 günlükken geçti kendiliğinden şimdi anne gibi hissediyorum kendimi ona bişey olacak diye ödüm kopuyor geçecek inan ki anneliğin kaygısından herşeyi unutacaksın saçma sapan bi dönem sadece .
Csknozge Nurtendemir Bende kilo verdim malesef ruh gibi oldum benimde sütüm yok nerdeyse mamayla devam ediyoruz o kadar cok takviye aldım gelsin diye ama kafa iyi olmayınca sütte öyle gelmiyor sanırım hem ilaç içip hem emzirdiniz mi peki öyle oluyor mu aynı anda ikisi ?
Nurtendemir Csknozge evet hem lustrAl alıyorum hemde emZiriyorum 3 aydır ilaç kullanıyorum bi sıkıntı olmadı çok şükür 🙏
Csknozge birfincantuzruhu bende aynaya bakıp bu sen değilsin olamazsın diyorum bebeğin var kendi gel diyorum ama kendime gelemiyorum bi türlü..
birfincantuzruhu Csknozge ah keşke yanınızda olsam da destek olsam inan o kadar çok istiyorum ki böyle ilanları görünce ağır yaşamış biri olarak 🤦♀️ ama sabret bebeğin için inan gülmeye başlasın herşeyi unutuyor insan onun için yaşıyorsun adeta. Konuş birileriyle konuş hiç suskun sessiz kalma. Konuşmak istersen bende destek olurum inan bana.
Csknozge birfincantuzruhu annem yanımda günlerdir onunla durmadan konusuyorum bazen diyorum kadın benden bıktı mı acaba suspus olunca bile aklıma bişey geliyor bişey söylüyorum anlatıyorum durmadan hep sarılıyor öpüyor beni sağolsun cok destek oluyor..
Csknozge zeynepolurmu bende ilac kullanıyordum hamilelik öncesi ama cok iyiydim ve bebek sahibi olmayıda cok ama cok istiyordum ilacı bıraktım hamile kaldım cok güzeldi hersey cok mutluydum o kadar zor bekledim ki 9 ayın geçmesini cok sabırsızdım kucagıma almak için ama neden böyle oldu neden ben öldüm bittim bitkinim perişanım aklım almıyor.. benim yalnız kalma korkum var tek basıma asla kalmak istemiyorum ev işi yemek falan hiç bişeyde umrumda değil ki normalde cok titiz bi insanım yerde bi tane çöp olmasına katlanamam bi tane toza katlanamam ama ne hale geldim.. kendime inanamıyorum cok üzülüyorum bebeğime sanki sağlıklı annelik yapamıyor gibi hissediyorum doktorum beni zorluyor suan bebeğim süt alsın diye 3ncüye tekrar aradım az önce müsait olunca geri döncek ne dicek cok merak ediyorum..
zeynepolurmu Csknozge bende işte şu anda evde yalnız kalmak istemiyorum kalınca bunalıyorum, insan görmek istiyorum, ailemin yanında çok mutluyum mesela annem babam oyalıyor ben oturuyorum kalkıyorum çay içiyorum Evi kapatıp aileme geçmeyi bile düşündüm
birfincantuzruhu Csknozge Allah basımızdan eksik etmesin oda bi anne sende unutma sende evladının her anında yanında olacaksın tıpkı annen gibi o yüzden sabre dua et 🌺 Allah gönlüne şifa versin kardeşim 🌺
Csknozge Nurtendemir ben daha öncede doktora gidiyordum bekarken simdi hem emzirip hem hap kullanamazsın dedi o yüzden sordum merak ettim yani
Nurtendemir aysgog bunu hava olsun diye söylemiyorum ama son gittiğim doktor profesördü çünkü bana uzman doktorlar emzir bişey olmaz dediler içime sinmedi bide üniversite hastanesinde hocaya gitmek istedim defalarca emzirebilirim sıkıntı olmaz değil mi diye sordum . Sıkıntı olmaz kullan dedi ☺️