Csknozge benim annem gelmedi kayınvalidem 20 gün kaldı gitti . Doğumdan çıktım göğüs ucum yoktu kızım tutamadı diye mama verdiler . Sezeryan olmama rağmen sağımda sütüm gelmişti kayınvalidem ah vah etti bir sürü moralim yerle bir oldu. Eve geldim ödemden her yerim şişmiş, gecem gündüzüm karışmış. Eşimle çok iyi anlaşırız normalde annesi mama ver dedikçe verdi ben sürekli sağmak zorunda kaldım emiyordu ağlıyordu çünkü gazı olduğunu bile anlamadım . Beni kimse dinlemedi ve çok ağır bunalıma girdim . Sürekli ağlıyordum . Yediğim yemeklerin bile dokunacağını bilmeden yiyordum çocuğu gaza boğmuşuz meğer. Kimse yardım etmedi. Kayınvalidemin gittiği gün mamayı çöpe attım ve sık sık emzirdim kızım da kabul etti çok şükür . Eşim ile aram uzun bir süre bozuktu . Şimdi kızım 4 ay 15 günlük oldu çok şükür yoluna giriyor , eşim ile de düzeldik. Bende çok ağladım , duşa giremedim , uykuya çok düşkünüm uyuyamadım , yemek yapamadım vs derken çok zor geçti ama geçti . Hala arada krizim geliyor ama baştaki kadar değil . Ağır yaşayan kimi görsem gidip sarılasım geliyor . Ne olursa olsun eskileri dinlemeyin kendi iç sesinize güvenin . Keşke başta bende öyle yapsaydım da o günleri kendime de kızıma da dar etmeseydim ☹️😢😔😔😔o ilk günlerini bile hatırlayamıyorum resimlerine bakıyorum yabancı geliyor 🥺☹️😢😔 şimdi sürekli sarılıyorum ister kucağa alıştırmışsın desinler o günlerin açığını kapatmak istiyorum 😔😔😔😔