Benim yeğenim 20 aylık birkaç hafta oluyo otizm teşhisi konuldu ileri seviyede . Birçok belirti mevcut çocuk psikiyatristi veya çocuk nörolojuna götürün onlar anlıyo zaten hemen egg çekip tam teşhis koyuyorlar onda % desi de belli oluyor.
konuşma geriliği,işaret etme,sese ismine tepki vermeme,belli gıdaları yeme,heyecanlanınca kuş gibi kollarını sallama,saldırganlık,ağrı eşiği çok düşük başlıca belirtileri inşallah değildir ama götür mutlaka hemen özel eğitime başlarsınız. Kolay değil ama korkma sabırlı ol topluma kazandırılır .