Kızlar merhaba. Doktor kontrol etti ortalama 40,50 dk kadar görüştük. Balon oyunları ile göz temasına baktı. Birden sesini yükseltti ağlattı benim onu sakinlestirmeme baktı hemen sakinlesecek mi diye. Top attı kızım aldı topu kızımdan istedi verdi. Topu babana ver dedi verdi. Aldı annene götür dedi bana verdi. Sonra odadan çıkmamı istedi arkdan ağlayacak mi diye . Kızım ağladı. Buna baktı. Topu fırlattı arkasından bakacak mi diye baktı. Sonuç : gayet sağlıklı keyfini çıkarın dedi çok şükür. Konuşmama konusunda bebeğin konuşmaması artık otizmle ilişkili değil bu çıkarıldı otizm semptomlarindan dedi. İnternete lütfen bakmayın dedi. Böyle bu şekilde. Önemli olan göz teması dedi.bu saatten sonra otizmle ilgili post açmıyorum da okumuyorum da Allah otizmli ailele sabır sağlık versin. Hasta kuzularimiz a sağlık versin . İnşallah iyi aksamlar