Nergis24 🤦🏼♀️lütfen her yazılana aldırış etmeyin.otizm spektrum bozukluğu sosyal beceri anlamında çok sınırda olma durumudur.omuzlar genelde aşağıdadır çocuk kafasını bile çok nadir kaldırır.adına bakmaz gel diyince kollarını kaldırmaz al ver yapmaz.her çocuk öpücük yapmak öğrenmek zorunda değil 15-16 aylıkken.şarkı söylersiniz karşısında çocuğun umrunda olmaz mesela otizmde.ayrıca 2 yaşından önce otizm belirtileri aramak çok çok yanlış.ben boşuna evham yaptığınızı düşünüyorum.