Aselduru88 merhaba, solunum cihazını çıkarmışlar burnundan destek vererek kendisi nefes alabiliyomuş ,beslemeye başlamışlar ve çişinide kendi yapabiliyomuş doktor iyiye gidiyor dedi ama emar çekebilmeleri için hiçbir cihazın olmaması gerekiyomuş bunun içinde bir kaç gün var dedi.Doktor genellikle beyni hasar gören bebekler nöbet havale veya bir semptom gösterir sizinkinde bunların hiçbiri olmadı dedi,doktor olumlu konuşuyor ama emar çekilmedi henüz bekliyoruz