Yldz3 ben sorduğumda cevremde bunu yaşayan pek kimse yoktu her gün doktor kapısı bekledim corona yüzünden oğlumun yüzünü göremedim 20 gün boyunca en ince ayrıntısına kadar araştırdım şimdi oğlum 4 aylık çok şükür çoğu şey normal ama sürekli kontrol gerektiren bi durum lütfen dua edin rabbim sizi duyuyor içinize ferahlık veriyor ve bebeğinizle inanın pozitif düşünün hep bi mutluluk olsun içinizde bebeğiniz bunu hissediyor asla negatif düşüncelere kapilmayin konuşmak isterseniz cekinmeyin özelden de yazabilirsiniz