Sedaa_ mr da değil kuvezde yatarken dediler mr temiz çıktı o zamanlar bende öyleydim sürekli ağlıyordum doğuramadım diye kendime kızıyordum korkuyordum hastahaneden çıkınca da bu korkular bitmedi bebek eve geldi ben kafayı yedim yurucek mi konuscakmi nöbet geçircekmi diye sabahlara kadar uyuyamadım ta ki kızım 6 aylık olup alkış yapınca 1 yaşında yürüyünce 1 buçuk yaşında anne deyince geçti korkularım şimdi 2 buçuk yaşında benimle sohbet muhabbet ediyor rabbime hamd olsun o yüzden demek istediğim olan sana olur yıpratma kendini olacak olan zaten oluyor önemli olan bol bol dua et ben ozamanlar nefes alır gibi her saniye dua ettim sana tavsiyem Peygamber efendimizin şifa duası var ben 7.24 her saniye onu okudum sende oku inşallah