sevimli61 merhaba canim oncelikle gecmis olsun.. benim kizim erken dogdu kaka yapamiyordu biz kabiz sandik ama makatta darlik varmis cocuk cerrahisine yonlendirdi doktorumuz cok iyi bir doktordu kendisi saolsun ve catlak vardi krem verdi catlak icin artik 2 ayi asmisti kaka sorunu bujileme yapilrldi darlik icin ah cocugum o an bir kaka yapti sabaha kadar uyumustu hatirliyorum. 3 kez goturduk bujiye sonra kremlerle cok sukur duzelfi tabi kabizligi yasadik 5 aya kadar ama gecti