MerveCinarKaya Dışkılaması normaldi ama zor yapıyordu .
3 günü yapmadığı buluyordu.
Ben uyararak yaptırıyordum .
Bana çocuk cerrahı 10 günlük bir tedavi vermişti kısmen daha rahat şu an .
Salı kontorlümğz var detaylı bir Bilgi alırsam Burdan yazarım yine