basaknd çok geçmiş olsun aynı sıkıntı benim kızımdada var.46 günlük şuanda.11 gündür iki kremi karıştırıp sürüyoruz.tam geçxek gibi oldu şimdi yeniden tekrarladı.içim gidiyo.elimden bişey gelmiyo.bide ishal oldu.sürekli kaka yaptığı için iyileşmesine hiç fırsat vermiyo.fotoyu banada atarmısınız benim kızımkide sizinkiyle aynı sıkıtnı mı