Minikbebe kubraozkan derdini anlatamaz diye düşünüyorum ondan büyüyünce yaptırayım diyorum ama yani nşye kimse 4-5 yaşında yaptırmıyor? Aşırı büyük travma mı oluyormuş
GamzeYasir Minikbebe yani o zaman bilinçli oldukları icin korkudan daha çok ağlıyorlar ve akılları sürekli orasında oldukları icin aparat çıkana kadar ağlıyorlar 😞
GamzeYasir Minikbebe ve de bezliyken daha çabuk iyileşir diyor doktorlar cis iyileştiriyor yani bezden çıktıktan sonra iyileşmesi uzun sürebilir
bsr5 GamzeYasir 2.5 aylık oğlum geçen hafta yaptırdık sünnet. Eski usul yaptırdık herhangi bi acı hissetmedi sadece iğneyi yaparken ağladı sonrası zaten çok kolay. Çok şükür ne huzursuzluğu oldu ne ağrıdan ağlaması. Sarı kantaron yağı kullandık doktor tavsiye etti. Bence hiç beklemeyin hemen yaptırın sünneti. Hemen iyileşiyor iki günde bişey kalmıyor ilerde hem siz hem çocuk rahat eder kaygısı gitmiş olur. Büyümesini beklemeyin.
Atlasingo GamzeYasir vazelin olunca bezin ön kısmı çişten ıslanıp yapışmıyor tenine o zaman da bezden rahatsız olmuyor sık sık değiştirin zaten, sorunsuz atlatır hayırlısıyla
Gunsss GamzeYasir 2,5 aylıkken yaptırdık. Tam bir haftada birşeyi kalmamıştı. Olduğu gün anestezi etkisi geçince ağrı kesici fayda edene kadar 20 dk falan ağladı sonra geçti hiç ağrı sızı yaşamadık
metehanmom_ GamzeYasir 4 aylıktı yaptırdık, evde yaptırdık yaparken hiç hissetmedi bize baktı güldü falan sonra iğnenin etkisi geçince ilk gün çok ağladı uyuyamadı düzgünce ama akşama kadar çiş yaptıkça biraz daha iyi oldu gecesine rahatladı sonra da hiç bilmedi kremleri kullandık arada zeytinyağı da 😊 iyiki yaptırmışız ki 4.5 aylık dönmeye başlamıştı çok zor olurdu ozaman
daiysdiuy GamzeYasir 4 ay olmasına 1 hafta kala yaptırdım iyiki o zaman yaptırmısım sımdı 17 aylık asla cesaret edemezdım, ilk gun hafıf mızmızdı ertesı gum hıc bısı olmamıs gıbıydı, doktorumuz da cok ıyıydı, oyuncakla oynaya oynaya sunnet oldu
GamzeYasir daiysdiuy yaaa gerçekten bunlari duymak beni çok mutlu ediyo hepinize çok teşekkür ederim Allah razı olsun
Ygz30 GamzeYasir amin cnm hepimizden.Yeğeniminde öyleydi ne kadar erken o kadar iyi gerçekden atlatımca insan çok rahatlıyor.Şimdiden 🙏🏻🙏🏻🙏🏻Bebişee
azizbaby Ben doğumdan sonra hemen yaptırmak istedim ama eşim istemedi. Doktorumuz 3 aylıkken yaptırın dedi. Daha 1aylık 3günlüğüz. Acaba 40kı çıkınca yaptırsak mı diye düşündüm şimdi…
GamzeYasir azizbaby bence kesinlikle hemen yaptırın, bi doktora da danışın tabiki ama 40ı çıkmadan daha kolay oluyor, gün geçtikçe daha çok anlıyor bişeyleri çünkü 😞
Esdoel GamzeYasir cumartesi günü 1 yaşına girecek daha yaptırmadık biz. Bende çok pişmanım 40 i cikmadsn yaptırmadım diye
Basulpete GamzeYasir yok yok tam zamanı vakit kaybetmeden hemen araştırıp yapmanızı tavsiye ederim ☺️
Esdoel GamzeYasir öyle ama 3 4 ayında yaptiralim dedik dönmeye emeklemeye başladı erken yaga kalkmaya yürümeye başlayınca doktoru önermesi zor iyileşir yaşından sonra yaptırın dedi kaldı öyle bu kurban da yada bir dahaki kurbana yaptırmayı düşünüyorum. Çünkü kurbanda kaynanamın yanında oluyoruz bahçeli evi var orda bez tskmadan dolaşır çabuk iyileşir