4 aylıkken yaptırdım bin pişman oldum ki kırkı çıkmadan neden yaptırmadım diye lokal anestezi ile yapıldı oğluma sünnet doktorumuzda hatta kızdı daha erken getirseydiniz diye çok hareketli bi bebek oğlum ben giremedim yanına kız kardeşim girdi ama çok ağladı bi de uyku saatiyle çakıştı iyice mahvoldu oğlum benim için parçalandı resmen eve geldik sadece bir fitil verdi doktor birde krem fitili ikiye bölüp iki kere yarım yarım verdim kremi 3 gün sürdüm kapak vs takmadık ama ilk gün eve gelince ben napmışım dedim çok ağladı ama sonraki ilerleyen günlerde şükürler olsun çokda güzel iyileşti iyi ki yaptırmışım dedim üstümden stres kalktı gitii resmen şuan sırt üstü durmuyo hep yüzüstü dönüyo bira daha bekleseydim çok zorlanırdı hemen toparlayamazdımdiye düşünüyorum