Bizde 5 aylıkken yaptırdık. Özel bı hastanede lokal anesteziyle oldu. Ben ve eşimde girdik. Bebeğim ilk gün çok ağladı. Sonrasında ağlamalar akşam devam etti, en son Dr a gittik gaz olabilir dedi. Lavman yaptılar düzeldi. Şu an 19 aylık İyiki küçükken yaptırmışim diyorum.