Peki bir de şöyle düşünün, bebeğiniz aşıya bile böylesine alerjik tepki veriyorsa o hastalığa yakalanırsa kim bilir daha kötü olurdu. Aşıların zayıflatılmış virüsler olduğunu hepimiz biliyoruz, ya sapasağlam virüslerle karşılaşsa nasıl olurdu..? Aşı sayesinde o virüse karşı antikor üretimi oluştu vücudunda. Tabii ki ben bu konuda ihtisas yapmış biri değilim, fikrimi söylüyorum. Bir de rota virüsü aşısının prospektüsünte zaten alerjik bebeklere yapılmaması gerektiği yazıyor. Son olarak; aşı karşıtlığı ve bilim karşıtlığı arasında fark göremiyorum şahsen.