efe_2020 sanırım sizin ilaçlara karşı bir alerjik duyumunuz var çünkü benim iki oğlumda alerjik ve bütün aşılarını vurdurdum hiç bir tan etkide göstermedi ateşleri dahi çıkmadı ikisininde o yüzden doktor aşılarını ertelemiş olabilir ama hiç vurunmucak olduğunu sanmıyorum