Bskulku elf-uras aradım kuzum aile çalışma sosyal hizmetlere yönlendirdiler. Yapabilecekleri bişey yokmuş başka. Dahada ulaşamadım zaten 144 e. En sonunda ben gidecem sanırım.
elf-uras Canangln canım bende şimdiye kadar her ordan baktım gözükmüyordu . Doğum yardımı yaz bide arama kısmına öyle gözüktü ödeme aşamasında diyor ama gözüktü sonuçta
Bskulku elf-uras bence o yüzden benim başvuru yapmam lazım acaba bi süresi var mı onu merak ediyorum 144 ü arıyorum ama hat hep düşüyor bi türlü ulaşamadım
elf-uras Bskulku bebek doğduktan sonra 5 yıl içinde yapılabilir diye biliyorum . Tekrar başvuru yapmayı deneyin bence
Mlkmhrrm elf-uras ptt kurum ödemeleri diye e devletten kontrol edin 20 Ekim de doğum yaptım başvuruyu 9 aralıkta yapmıştık dün yatmış
elf-uras Mlkmhrrm o şekilde takip ediyodum sürekli çıkmıyordu doğum parası sorgulama yazınca gözüktü teşekkürler 😊
Cansu19052 elf-uras bende 22 ekimde doğum yaptım ve yatmadı para. Hatta aradık işlemler devam ediyor dediler
Zhryigit nereye başvuruyorsunuz almak icin ben e devlet uzerinden baktim ama bisey bulamadim bilgiso olan varsa yazabilir mi