Fatmak89 Busramusti alırsın canım başvuru yapman yeter işyerinde bı arkadaşım senin gibi çok geç yaptı kizi 6 aylık falan di anca yaptı aldı
Behiye27 Mrb hanımlar bende 17kasım da dogum yaptım hala odeme aşamasında dıyor eşim ptt ye gıtı sistemde gozukuyor ama kac TL oldugu gozukmuyor muş 10gune yatar dedıler hala beklıyoruz oglum 2aylıgı biti uce gırdı