Kuzeyyyyy oğlum 18 aylık tam geçmiş değil. İlaçları bırak dedi doktor ama aynı zamanda kötü olursa günde bir defa kullanabilirsin dedi. Ve gaviskonu durumuna göre devam ediyorum. Yoksa hemen kusuyor. Uyumuyor huysuz oluyor. Memeden kestim sadece yiyor kusunca tekrar yemiyor midesi kötü olduğu için. O yuzden günlük takip ediyorum ihtiyaç duyarsam veriyorum