Ecenisaannesi kubra2608 saol canım allh tazı olsun geçti çok şkür 6.5 aylık olduk ama o zamnlr çok zordu allh kmseye yasatmasın 🙏🎈
Kuzeyyyyy Dilaraciftci1 Valla bende ne yapacagimi hic biilmiyorum aaa oylemi bilmiyordum bak gaz ilacinij oyle oldugunu ama doktor niye yazsinki eger ruhsatli degilse yok ben mama kullanmiyorum sadece anne sutu
Dilaraciftci1 Kuzeyyyyy internetten bakım yada ilacın üzerinde barkod yoktur ama güvenilir olduğunu söylüyorlar. Çok işe yaradığı için
Kuzeyyyyy ArdenTugce bende basinin altina yastik koymaya basladim ve emzik veriyorum artik illa o yataktan almak sart mi ? yani ornegin gunduzleri yuksek biseyde yatirsak ve dikkatli olsak emme sonrasi olur mu
Kasimannesi_ Dilaraciftci1 bizde normalde hipp kullanıyorduk reflü çıkınca bebelac ar aldık onu da severek içti bi şansınızı deneyin derim baya etki ediyor çünkü kusmaya karşı
Dilaraciftci1 Kasimannesi_ gerçekten mi benim kabusum oldu kusma ya çocuk uyurken kusuyor uykusu bölünüyor canı da acıyor mu bilmiyorum artık sorunu çözmem lazom
Dilaraciftci1 ikizlerinannesi2985 ben şuan mama da kullanıyorum o dediğiniz kıvanlaştırıcı mama görevi görmüyorsa onunla birlikte bide mama mı vericem bende ona göre doktor bana mama verir siz mama vrmediğiniz için muhtemelen onu vermiş
ikizlerinannesi2985 Dilaraciftci1 canım ben mama veriyorum çogunlukla. Süt çok az içiyor. Mamanın da içine katıyorum ben.
Dilaraciftci1 ikizlerinannesi2985 bu dediğiniz kıvamlaştırıcı ilaç gibi mi kullandığım mamanın içine koyabiliyır muyum ML yükseliyor mu ben sadece 30ml veriyorum çünkü fazlası kusturuyor ismi nedir acaba