Merhaba anneler benim size danışmam gereken bi konu var bebeğim 2 ay 7 günlük prematüre doğdu tam 1 ay erken doğdu doktor reflü olabilir demişti ve ilerleyen zamanda fark ettim bebeğim çok fazla kusuyor burnundan ve ağzından fışkırır tarzda kusmaları oluyor yedirince kucağıma alamıyorum artık kusmasın diye aynı sorunu yaşayan var mı ? Neler yaptınız yaşadıysanız