Dilos01 Papatyaseverrrr insallah canım çok sagol insallah sende en kısa zamanda olursin ya eğer şüpheleniyorsan kan testi versene canım emziriyorum ben ebe gecikme olabilir emzirdigib icin demisti bana
Dilos01 Nazlberenn ben yaptım negatifti benimde 5 gün gecikti 🥺senin son regl tarihin kaç aynıyız herhalde 😃benimki 11 Aralık
Papatyaseverrrr Kadriye043043 ahaha ayy korkutma benimde yarin 11 oluyor agri var bi geliyor bi gidiyor korunuyorumda ama korkuyorum yinede napabilirz daha hamile kalmamak icin anlamadim yaa insallah bir an once oluruz hic hazir degilimm😩
3children1mom Papatyaseverrrr doğum yapalı ne kadar oldu ben 40 im çıktık tan sonra 8 ay adet olmam herkesin ki farklı oluyor kimisi normal her ay oluyor
Papatyaseverrrr 3children1mom 7 ay oldu dogum yapali kirktan sonra hemen oldum ben ama hep duzensizdi 1 hafta 10 gun gecikirim insallah buda siradan bir gecikmedir korunyyorumda yani suphe duydugm bir durum yok ama yinede Allah bilir
Dilos01 Nazlberenn yakınız canım bende 3 ay 6 günlük bebeğim kırkım ciktiktan sonra 1 kere regl oldum en son ki 11 aralikti düzensizlik mi oluyor bu
Sevgice26 Papatyaseverrrr bugün 40. Gün bi önceki doğumumda 40 ım çıktıktan sonra hemen düzenli bi şekilde adet olmaya başlamıştım bu sefer 40 ım çıkınca adet oldum ondan sonra ne gelen var ne giden 40 gün oldu gelmeyeli nerdesin eyy yar 😂😂
Papatyaseverrrr Sevgice26 cok yeniymis henuz olyrsunuz olmasada normal ben 5 defa oldum her ay duzensizde olsa ama bu ay 10 gun oldu yeni annesinzi bakarsiniz duaniz kabul olurda kurtulurum bu stresten 😄😩
minicikellersss Papatyaseverrrr geçen ay 20 gün geçmişti tam 😀 demekki her doğum yapanda 1 kez de olsa oluyor bu 😃😃
Papatyaseverrrr sinemin ayy 1 aydir nasi bekledin sen yap bence yani hic degilse stresten kurtulursun varsa vardir yoksa yoktur yani 😄