Gulay-73 Papatyaseverrrr 60 gün oldu bekliyorum 6 defa test yaptım negatif çıktı bugün kan verdim bakalım kızım 11 aylık 🙈
Papatyaseverrrr Gulay-73 Ayy 2 ay mı kimbilir ne cektin ne kadar stres yaptin olsa cikardi2 aydan buyuk bebek testte cikmaz mi korkmayin yani herhalde hormonlarla alakali
Ela222 Ay catlıyofum stresten ruyalarımda bebek goruyorum Allah korusun olmayana versın 8 aylık cocugum. 2 kez Test yaptım negatıf olsa ne zaman belli olur ki
Papatyaseverrrr Ela222 ahaha ayy aglanacak halime guluyorum bende senin gibiyim ruyalarima giriyor artik.ama 2 gun olmus daha olursun stres yapma canim
Gulay-73 Ela222 herhangi bir belirti yok zaten olsa testte çıkar da aslında sonuçta 60 gün gecikti anlamadım diye böyle oldu acaba
Gulay-73 Papatyaseverrrr yani demi çıkardı en son 3 gün önce test yaptım 2 tane onda da negatif çıktı. Bugün de sabah kan verdim bakalım yarın çıkacak inş olmayınca stres oluyor baya
Papatyaseverrrr sinemin ayy 1 aydir nasi bekledin sen yap bence yani hic degilse stresten kurtulursun varsa vardir yoksa yoktur yani 😄
sinemin Papatyaseverrrr ay yok yapamam hazır değilim ha belirtilerim olsa yapardım da yok yapmıcam 😂😂😂 pozitif çıkarsa olmaz dursun azıcık olurum belki 😂😂
yeni-anne Gulay-73 bi hafta önce testi yaptım bişi yoktu ama acaba kan mı versemde rahatlasam diye düşünmüyor değilim 🥺
Gulay-73 yeni-anne ben 6 defa test yaptım hatta bu pahalı olan erken bilinen testten de yaptım negatif çıktı bugünde olmayınca. Test verdim bakalım merakla bekliyorum sende ver kan istersen rahatlarsın hem
EgeveAlyaninannesi Papatyaseverrrr yarin 4 gun olacak ne gelen var ne giden 🤭 ama ben aliskinim 15 gun bile geciktigi oldu
yeni-anne Gulay-73 evet yarında olmazsam kan vericem sanırım artık arada böle adet olacakmışım gibi oluyor ama gelen giden yok