DorukMoMM merhaba geçmiş olsun öncelikle sizinle aynı durumu bende yaşadım daha 40ım çıkmamıştı ve çok fena bi şekilde koku geliyordu ne kadar temiz tutsam da gitmiyordu o koku. Doktora gittim baktı etti bi sıkıntı olmadığını kanama sonrasında loşi denen sarı akıntının bu kokuyu yaptığını söyledi. 2 adet fitil verdi 3er gün arayla gece yatmadan önce kullandım bi süre sonra geçti sanırım fitilin faydası oldu yada kendiliğinden geçti bilemicem. Korkmuştum enfeksiyon kaptım diye ama çok şükür geçici bişeymiş. Çok şükür geçti o günler 🙃lohusalık dikiş kanama bunlar zor şeyler hiç normale dönemeyecek gibi hissediyordum ama geçiyor 🤗🌸