DorukMoMM bende 20 gün önce normal doğum yaptım çok zor geçti birde plesantam rahmime yapışmıştı onu çıkarmak için doktor tüm kolunu içime sokmuş kendi dedi ben dayanamayınca bayılmak zorunda kaldılar yani bayağı iç dış dikişlerim çok benimde sağ tarafta makata kadar ilk 10 gün çok ağrıdı sızladı ama şuan şükür çok iyiyim 2 dikişim düştü senin niye öyle oldu ki varis çorabı niye giydirdilerki