Deletedmom8 ben regl olmaya bi iki gun kala kan testi ile hamile oldugumu ogrenmistim ama daha cok erkendi. Bes gun sonra kanama basladi iki gun sonra parca halinde geldi falan acile gittigimizde düşük olduğunu ve kimyasal gebelik oldugunu ogrenmistim. Yani testi hemen yaptrmayip bikac gun adet olacagim diye bekleseydim belki normal adetle alakali bi durum diye düşünürdüm ama hamile olduğumu en başında ogrenmistim. Ama bizim planliydi, korunmuyorduk. Yinede belli olmaz tabi korunupta kalma ihtimali az olsa olan olabiliyo.