Rubab_Mommy Deletedmom8 Yanliş yonlendirmek istemem ama.Benim eltimse olmuştu aynisi.Ama onda daha buyuk parcalardi anlattiginiz şekilde.Bi doktora gorunun isterseniz
queenMother Test yaptıysan muhtemelen değil canım benimde adetim parçalı ağrılı çok gelmeye başladı dr gittim rahim duvarı kalınlaşması varmış çoklu kanamalar genelde parçalı olurmuş iki ay adet görmediğin için parçalı düşüyor muhtemelen
__moms_ Deletedmom8 ben evlenmeden önce kistlerimden dolayı regl olduğum an benden de sizin anlattığınız gibi parçalar gelirdi ama tek değil nerdeyse 4 günlük reglimde 3 tane görüyordum
3melekannesiii Deletedmom8 ben ilk bebegimi düşük yaptım adet agrısıdan 1 tık fazlaydı ama yinede siddeti asıır degildi sonra 5 bucuk haftalık olmasına ragmen minik kese gibi Bi pempe et parası gördüm pedim de bu sekilde düşük yasadım yani sizin dediginiz sey aşırı kanlıysa ve içeri görünmüyorsa kandan o pıhtıdır ama düşen parça acık renkte ve içi hafif görünüyorsa düşük olabilir siz yinede kontrol için Bi kadın dogum acile gitseniz içinizde rahat eder inşallah öyle Bi durum yasamamıssınızdır cok gecmiş olsun