Kızlar siz de regl olduğunuz da et parçaları geliyor mu bir parmağın yarısı kadar diyebilirim et parçası geldi deri gibi tuhaf bişey dün başladı regl döngüm hatta daha öncede post açmıştım Ekim ayında korona atlattım ve Aralık ayında hiç olmadım diye 2-3 gün öncede ilaç alıyordum regl için gelsin diye dün başladı çok ağrılı sancılı bir şekilde bugün ağrı sancı yok ama anlattığım parçalar geliyor normal mi yoksa ben düşük mü yapıyorum ? 😕bu arada yazıyım yanlış anlaşılıyor korona dolayısıyla 1,5-2 ay adet olmayınca geçen hafta test yaptım negatif ti ama emin olamamıştım korunuyoruz bu Arada