KahramanAnne KaranfiilKokulumm sma nın içind prebiyotik lif yok o yüzden çok yakın bakmıyorum o mamaya 😔
Gorkemkc KahramanAnne hipp bebelac bebelac gold aptamil hepsini kullandım bebeğim 4 aylık bebelac da leş gibi çürümüş balık kokusu var öğürüyordum mamayı yaprken bebeğimede yedirmekte istemedim aptamilden fiyat için bebelac golda geçmiştim tekrar aptamile döndüm ne kabızlığı var nede gaz sorunu var kilo alımıda iyi çok şükür
Sadiyealp KahramanAnne ama nutricare Bayadır var canım Nutriconfor var pro nutri diye var bi tane deha vardı ismini hatırlayamadım
Mysunshines17 KahramanAnne İnternetten bulabilirsiniz Bebelac Trendyol ,Hepsiburada vs var ,biz de aynı sikintiyi bir dönem çektik bulamadığımız için değiştirdim Humana geçtim bende şimdilik iyi kilo alımı ,kabızlık vs de yok
KahramanAnne Mysunshines17 Daha önce internetten hiç mama almadım biz hep eczaneden alıyoruz o yüzden acaba internet nasıl olur bilemiyorum ki
Mysunshines17 KahramanAnne Ben kullandığım mamaların hepsini internetten alıyorum hem pandemiden dolayı güvenli hemde bir sikinti yaşamadım kargo vs ile ilgili zaten kapıda teslim aldığınızda kutuyu açıp kontrol edebilir bir aksaklık var ise tutanak karşılığında iade edebiliyorsunuz kargo firmasına
Sadiyealp KahramanAnne ben genellikle inter etten alıyorum canım indirme denk geldimi faln fazla fazla alıyorum daha hiç skntı olmadı 🙊
Gorkemkc KahramanAnne normal bebelac ı az kullanmıştım tam hatırlamıyorum goldun koktuğundan eminim ama muhtamelen normalide kokuyorduki golda geçmiştik
Civcivimmm KaranfiilKokulumm allaallah geçen haftaya kadar ben getirden falan alıyodum şimdi baktım getirde yok normal bebelac kalmış
Eeisitan Myne89 bizde aptamil comformil kullanıyoruz doktorumuz önermişti ama bebeğim gazlı ve kakasını 2-3 günde bir yapıyor acaba mamadan mı ki 🙄
Myne89 Asyah- hahaha sanırım üşütme ve ıspanak birlesiminden oldu yani çok sutum yok etki etcegi aklıma gelmezdi ama sanırım ondan oldu esim aklima getirdi bugun iki kez kaka yaptı sarıydi.siz de mj similac kullaniosnz
Fadimeelif KahramanAnne Biz doğduğundan beri frisolac gold kullanıyoruz hiç kabız olmadı 4 aylıgız kilo alımı da çok güzel tavsiye ederim canım