KahramanAnne Kızlar hipp combiotic kullanıyoruz kabız yaptı değiştireceğim. Bebelac gold da karar kıldım piyasa da yok😭 Evolvia içeriği değişti diye istemiyorum hipp kabız yaptıysa aptamil de kabız yapar diye korkuyorum hangi mamayı alacağım delirmek üzereyim güzel bir mama önerin bana 😭
Pinar22 KahramanAnne canım bizde 27 günlüğüz hipp combiotic kullanıyoruz ama 3 gündğr kabız gibi kakasını sık yapmıyo hep ağlıyo kızarıyo acaba mamadanmı oldu 😔😔
Myne89 KahramanAnne hipp combiotic iyi geldi bize ama parasından artık battık Bebelac gold kusturdu iyi çözülen bi mama değil geri geldi kustukca mama pıtır pıtır kutusunu bile bitirmedim Aptamil conformil piyasada yok ki zaten bizi gazdan kıvranıran oymuş geri dönmem gelse de Hipp Organik iyiydi sikitni yaşamadık ama olmuşken combiotic olsun diyip hipp combiotic e gecmistim Suan similac kullanıyorum memnun kaldım fiyat fayda dengesi iyi ama iki gündür yeşil kaka yapıyor eğer duselmezse son çare bi de sma deniycem sma yi yeni doğan zamanında vermiştim bi sorun olmamisti ama icinse prebiyitik vs yok diye en son denicem dedim eğer yeşil kaka benim yediğim ıspanakdan dolayı ise similaca devam ederim Benm mama maceram bu canim 🤯🤨 umarin yol gösterir
Civcivimmm KahramanAnne bebeklac gold neden piyasada yok heryerde var canım ben görüyorumm. Bu arada humanada deneyebilirsin ben humana ve bebelac dönüşümlü kullanıyorum
KahramanAnne Pinar22 bizi de mahvetti oysaki okadar memnundum ki kabızlıktan delrircek çocuğum muhtemelen sizin de mamadadır
Myne89 Pinar22 bize hipp combiotic tam tersi her gun kaka yaoturdu hatta gunde iki kez yaptığı bile oluyordu memnundum ben kullanırken mama bu işte herkese aynı olmuo 😵
Aysen58 Pinar22 ben önce Aptamil kullandım değişip hipe geçtik çok aglamisti tekrar aptamile gectik. Aptamilde rahattı bebeğim 9 aylık olmak üzere hala aptamildeyiz.
KahramanAnne Myne89 ya iki tane bebelac gold var birinde sadece bebelac gold yazıyor diğerinde bebelac gold nutricare yazıyor acaba siz hangisinden memnun kalmadınız .
Eeisitan Myne89 bizde aptamil comformil kullanıyoruz doktorumuz önermişti ama bebeğim gazlı ve kakasını 2-3 günde bir yapıyor acaba mamadan mı ki 🙄
KahramanAnne Civcivimmm her yere baktırdık inanın büyük şehirlerde bile kalmamış yok yıl sonu yok gümrükte kaldı vs vs diyorlar gelecek diyorlar e
Sadiyealp Civcivimmm yok canım kaç market gezdim kalmamış en son trendyol da buldum gümrükte skntı varmıs
KaranfiilKokulumm Civcivimmm yok ya bende bulmadım o kadar çok markete baktım ki eczanelerde artık gelmiycek dediler e bebeği bile aradım onlarda öyle dedi çok memnundum ama bulamayınca sma geçtim
reynwoman Civcivimmm bebelac gold 1 numara kullanıyorum ve gerçekten hiç bir yerde yok son 2 aydır bu sorun vardı ama özellikle bu son 10 gündür hiç bi yerde bulamıyoruz eczanede bile mama rafı bomboş denecek kadardı sadece aptamil kalmış ve 3 4 numaralar o da koskoca eczanede 3 4 kutuydu migros carrefour falan talan ettik yok trendyolda bulduk ondada 350 gramlık pakete 100 lira fiyat yazmışlar vicdansızlar
Myne89 KahramanAnne normal gold kullandım ben nutriconfor gazli bebeklereymis cok kısa kullandım ama mamayi hazırlarken önce mama köy sonra sıcak su dök tepesine ancak öyle güzel çözünür oyle de yapmama rağmen bebek aspirin gibi mamayi kusunca mama iyi çözünmuo dedim bıraktım yari
Mysunshines17 KahramanAnne İnternetten bulabilirsiniz Bebelac Trendyol ,Hepsiburada vs var ,biz de aynı sikintiyi bir dönem çektik bulamadığımız için değiştirdim Humana geçtim bende şimdilik iyi kilo alımı ,kabızlık vs de yok
Sadiyealp KahramanAnne bebelac nutricare cok iyı dediğin gbi bulunmakta skntısı olsada gaz ve kabızlık yapmadı
Sadiyealp NSZA2020 ben diğerinden hiç kullanmadım canım o yuzden bişey diyemiyorum hep nutricare aldım
KahramanAnne Myne89 nutriconfor farklı bir de bebelac gold nutricare var bide sadece bebelac gold var 😂 Allah’ın cezası çeşit çeşit Google’dan bi bakarmısınız acaba siz tam olarak hangisini kullanıp memnun kaldınız benim merak ettiğim bebelac gold nutricare marketlerde de hep bu vardı acaba yeni ambalajımı
KahramanAnne KaranfiilKokulumm sma nın içind prebiyotik lif yok o yüzden çok yakın bakmıyorum o mamaya 😔
Civcivimmm KaranfiilKokulumm allaallah geçen haftaya kadar ben getirden falan alıyodum şimdi baktım getirde yok normal bebelac kalmış
snm_ KahramanAnne 2 ay 7 günlük bebeğim doğduğundan beri sma kullanıyoruz. Günde iki defa veriyorum çok şükür kabızlık sıkıntısı yaşamadı
GokceRavza snm_ bebeginiz kac kilo ve kac cc yapiyorsunuz acaba? Benimde bir ay 25 günlük bebegim var erken doğdu ve sütüm kesildi en basindan beri mama kullaniyoruz zaten ama her aciktiginda verince miktarını azaltmali miyim? Bebeğime zarar vermekten korkuyorum ama aç da birakamam sonuçta